Zakres obowiązków:
- Prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów,
- Analiza rynku w obrębie branży ogólnobudowlanej,
- Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami,
- Kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych,
- Koordynacja i kontrola dostaw oraz prowadzenie bieżącej oceny dostawców,
- Operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów,
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word),
- Komunikatywność pozwalająca na budowanie trwałych relacji biznesowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne,
Oferujemy:
- Stabilną, ciekawą pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,